Warning: Declaration of FDX_Widget_profile::widget($args) should be compatible with WP_Widget::widget($args, $instance) in /home/vhosts/zijnwijdat.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wp-twitter/modules/class-p2.php on line 26

Warning: Declaration of FDX_Widget_profile::form() should be compatible with WP_Widget::form($instance) in /home/vhosts/zijnwijdat.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wp-twitter/modules/class-p2.php on line 26

Warning: Declaration of FDX_Widget_search::widget($args) should be compatible with WP_Widget::widget($args, $instance) in /home/vhosts/zijnwijdat.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wp-twitter/modules/class-p2.php on line 50

Warning: Declaration of FDX_Widget_search::form() should be compatible with WP_Widget::form($instance) in /home/vhosts/zijnwijdat.nl/httpdocs/wp-content/plugins/wp-twitter/modules/class-p2.php on line 50
Niet om te lachen

Smeg 010 (Small)Ik heb al enige tijd een probleem met onze koelkast. Wij zijn ongeveer twee jaar in het bezit van een echte Smeg koelkast. Onlangs gaf onze Smeg de pijp aan Maarten. Gelukkig was onze garantie nog net van kracht. Dus snel de Smeg gebeld en het euvel gemeld. Vanwege de vakantieperiode: “monteurs willen ook met vakantie”, duurde het een week eer een monteur beschikbaar was. De monteur kwam, zag, en plaatste een nieuwe motor. Zo fijn, zo goed zou je denken. Maar niets is minder waar. Nadat de monteur weg was, en een paar uur later, viel ons op dat de koelkast niet koelde. In de koelkast zelf werd het 17 graden. In het diepvriesvak – 42! Onze koelkast besteedde al zijn energie aan vriezen, niet aan koelen. Wij de Smeg gebeld. En na weer een week, want het is nog steeds vakantie, kwam weer een monteur. Nu wil het verhaal dat wij de dag voor zijn komst gebeld waren met het verzoek de koelkast uit te zetten. Dus dat hebben wij ook gedaan. De monteur kon de volgende dag daardoor, niets vinden dat wees op een defect. “Wij moesten het nog maar even aan zien”. Inmiddels baalden wij als stekkers in het kwadraat. Ik had al meerdere keren voedsel weg moeten gooien omdat het slap, flens of gewoon bedorven was. Dus wij weer Smeg bellen en vragen om een monteur. En weer een nieuwe afspraak voor een week later. Tot onze blijde verbazing worden wij plotseling gebeld door de Smeg. Zij wisten van ons probleem. Het scheen dat onze koelkast ergens in zijn binnenwerk lekt. Wij krijgen daarom een nieuwe. Een nieuw 2008 model. Helemaal hetzelfde als onze oude, maar dan wel in een nieuwe uitvoering. Aanstaande woensdag, vandaag dus, is de nieuwe kast bezorgd. Wij blij! Dat is pas garantie! Dat is pas service! En dat is het ook. Er is maar één klein probleempje. De heren van de bezorging wilden de nieuwe kast meteen voor ons op zijn plaats zetten. En toen bleek dat de nieuwe koelkast groter is dan onze oude. Hij is zeker 5 cm hoger en past daardoor niet onder onze keukenkastjes. Dus op de plek waar een mooie, nieuwe Smeg koelkast had moeten staan, is het kaal. Nu maar hopen dat de Smeg nog ergens een model 2006 heeft staan die het doet………..

Reageren gesloten.

Mijn Foto's

2017-04-16.jpg