Vandaag nam ik weer eens de telefoon op. En wie hing er aan de lijn? Een meneer van het webcareteam van UPC. Hij had mijn verhaal in dit blog gelezen. Had ons dossier getrokken en hoopte dat wij de zaak konden oplossen. Het zag er even naar uit dat we met bovenstaand dagafschrift de zaak opgelost hadden. Dat heeft niet zo mogen zijn. Wij zijn na een uur telefoneren, geen spat verder gekomen. Het ziet ernaar uit dat het voor UPC niet mogelijk is om een overzicht te produceren dat wij kunnen vergelijken met onze administratie.
Ik baal als een stekker. Het wordt dus waarschijnlijk toch een gang naar de rechtbank. En dat allemaal voor bijna niets. Het gaat mij te ver om een vordering te betalen om zo van verder gelazer verlost te zijn. Ik ben nu tamelijk leeg. Het is een nogal stressvolle middag geweest. Morgen vertel ik het hele verhaal. Ik moet het nu nog wat laten bezinken. Het webcareteam bestaat dus wel echt. Maar of dit team mijn probleem oplost? Ik heb zo mijn twijfels. Morgen meer. Wordt vervolgd.

Reageren gesloten.

Mijn Foto's

Huiswijn