Ik weet nu hoe de man er uit ziet die verantwoordelijk is voor mijn gederfde levensvreugde. Tijdens een bijeenkomst voor reclamemensen trad de heer Dörr op. Bobo bij UPC. Hij had een geweldig verhaal. Over hoe goed en klantvriendelijk UPC wel niet is. Kennelijk heeft UPC in zéér kleine kring, lees: eigen personeel en directie, waardering gevonden:

“Het meest succesvolle project was echter het vormen van een ‘quality booster team’. Dit team bestaat uit senior-beslissers uit diverse afdelingen. Het team komt iedere ochtend om 8.00 uur bij elkaar met maar één doel: direct enkele problemen van de dag ervoor oplossen. Het team kreeg hiervoor alle benodigde bevoegdheden. Iedere dag lukte het om enkele problemen op te lossen, waardoor het vertrouwen in het project binnen de organisatie enorm steeg.
Uiteindelijk is het gelukt om UPC om te vormen tot een van de meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland. In de laatste meting stond UPC zelfs op plaats 11 op de lijst met meest klantvriendelijkste bedrijven. ”

Ik ben benieuwd wanneer dit team van senior-beslissers de weg weet te vinden naar mijn nederige stulpje.

Reageren gesloten.

Mijn Foto's

Huiswijn